Hangzhou airport - Reisverslag uit Hangzhou, China van Sun Blesgraaf - WaarBenJij.nu Hangzhou airport - Reisverslag uit Hangzhou, China van Sun Blesgraaf - WaarBenJij.nu

Hangzhou airport

Door: SunBlesgraaf

Blijf op de hoogte en volg Sun

10 Februari 2012 | China, Hangzhou

Vandaag een rustige start… De mannen moeten wachten totdat ze opgeroepen werden voor mee te gaan voor de paspoorten. Om 11.00 uur werd er gebeld dat Walter en Marcel om 14.00 uur klaar moesten staan. We moesten ook gelijk uitchecken, dus de rest moest wachten in de lobby totdat de mannen weer terugkwamen. Dit zou evt. tot 18.00 kunnen duren, maar tot m´n verrassing kwamen ze al om een uur of 15.00 uur weer terug. Om 16.00 uur zijn we vertrokken naar het vliegveld. We zouden om 20.00 uur boarden, maar dat werd een uurtje later. Ik had ondertussen een tegenspartelend kind, fotocamera en een sporttas bij me om in een smalle gangpad van het vliegtuig te wurmen, helemaal naar achteren. Stewardes begon tegen me te praten dat we niet met z´n allen op 1 rij mochten zitten vanwege zuurstofmasker tekort. Hoe frustrerend is dat, als al je handen vol zijn, vreselijk heet hebt en niemand een stap op zij doet. Dus ik zei erg geirriteerd op z´n engels dat ik eerst wil zitten voordat ik ga luisteren. Gelukkig kon de stewardes slecht engels en natuurlijk ging ik niet luisteren en vroeg uiteindelijk aan een chinese passagier of hij zich wilde verplaatsen. Zo probleem 1 opgelost. Gelukkig viel Sun bij het opstijgen in slaap en Madelief ging over d´r nek van oververmoeidheid. Natuurlijk geen zakje te vinden, dus ik wilde het opvangen met m´n handen. Dom natuurlijk. Walter eropuit om zakjes en doekjes te zoeken om de boel weer schoon te krijgen. Om 23.30 uur gingen we landen in Beijing. Om 00.30 uur waren we gearriveerd in het Novotel. Was een zeer vermoeiende reis.

  • 11 Februari 2012 - 10:51

    Marianne:

    Dat klinkt als een pittige reis. Hopelijk nu even tijd om bij te komen. Veel plezier. Danique komt net terug van het school volleybaltoernooi en dat was erg leuk. Groetjes van ons.

  • 11 Februari 2012 - 17:02

    Fam. De Nooij:

    We zien het gebeuren. Nou, erger kan het nooit worden. Nu wordt het alleen maar leuker.

    groetjes,

    Arjan, Annika, Marije en Wietse

  • 12 Februari 2012 - 08:57

    Ingrid:

    Blehhh! Een reis, die je liever niet, nog een keer wil doen, op deze manier, denk ik zo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Hangzhou

Mijn eerste reis

Adoptie

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2012

Laatste dag

19 Februari 2012

Nog even de markt op

18 Februari 2012

De Verboden Stad

17 Februari 2012

Panda´s en Zomerpaleis

16 Februari 2012

Zijdemarkt
Sun

Actief sinds 20 Dec. 2011
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 34180

Voorgaande reizen:

04 Februari 2012 - 21 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: